Založ si blog

Vyzva pre profesionalnych rusofobov slovenska a ceska – je cas zmienit orientaciu – профи русофобам словакии и чехии – пришло время менять ориентацию

PRE PROFI RUSOFOBOV SLOVENSKA A CESKA – JE CAS ZMIENIT ORIENTACIU – ПРОФИ РУСОФОБАМ СЛОВАКИИ И ЧЕХИИ – ПРИШЛО ВРЕМЯ МЕНЯТЬ ОРИЕНТАЦИЮ

2016-02-13  (14:07)

 - PRE PROFI RUSOFOBOV SLOVENSKA A CESKA - JE CAS ZMIENIT ORIENTACIU  - ПРОФИ РУСОФОБАМ  СЛОВАКИИ И ЧЕХИИ - ПРИШЛО ВРЕМЯ МЕНЯТЬ ОРИЕНТАЦИЮ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PEKNE – TREBA TO ZACAT PREDAVAT

Fotka Sergeja Chelemendika.

Páči sa mi toKomentárZdieľať

Vám, Janovi Pocaiovi, Jaroslavovi Valušiakovi, Zdenovi Mladekovi a 233 ďalším sa to páči.

38 zdieľaní

Komentáre

Ivan Hojda

Ivan Hojda если надо напечатаем сколько угодно (wink)

Zobraziť preklad

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 4 · 13 hod.

Marcel Mečiar

Marcel Mečiar Chcem. Kde sa to dá kúpiť?

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 3 · 13 hod.

Zdeněk Musil

Zdeněk Musil Beru…..

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 2 · 13 hod.

Ригор Мортис

Ригор Мортис

Fotka Ригор Мортис.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 8 · 13 hod.

Ригор Мортис

Ригор Мортис

Fotka Ригор Мортис.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 8 · 13 hod.

Ригор Мортис

Ригор Мортис

Fotka Ригор Мортис.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 12 · 13 hod.

Ригор Мортис

Ригор Мортис Zde specialni Ceska edice Agent Kremlu :-))) vcetne pruvodniho komentare ze Svejka :-))))))

Fotka Ригор Мортис.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 12 · 13 hod.

Jan Deszkás

Jan Deszkás Koupím tu nášivkokde se dá sehnat? Díky za odpověď.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 3 · 3 hod. · Upravené

Edy Tokar

Edy Tokar Fakt Sergej to je pecka … s hrdostou by som to nosil … v akejkolvek forme … nášivka – odznak … super … (wink)

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 5 · 13 hod.

Eva Hrabkova

Eva Hrabkova ta nechcem?? Kto mi pošle do PO??

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 3 · 13 hod.

Ivan Ivan

Ivan Ivan ja by som take rad na sako

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 2 · 13 hod.

Ivan Ivan

Ivan Ivan sponu do kravaty FSB uz nosim (smile)

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 2 · 13 hod.

Sergej Chelemendik

Odpovedať…

Vybrať súbor

Emília Blážová

Emília Blážová Pekné, jeden si objednávam (smile)

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 3 · 13 hod.

Olga Bystrická

Olga Bystrická Ja tiež.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 2 · 12 hod.

Ivan Ivan

Ivan Ivan aj ja

Páči sa mi to · Odpovedať · 12 hod.

Peter Novotníček

Peter Novotníček ja mám tiež záujem či to bude odznak alebo nášivka či iné treba napísať do správy cenu a kde objednať

Páči sa mi to · Odpovedať · 1 · 12 hod.

Sergej Chelemendik

Odpovedať…

Vybrať súbor

Lenka Kopsová

Lenka Kopsová Ja to chci!

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 12 hod.

Lenka Kopsová

Lenka Kopsová A ja to teda taky vyrobim. Vyzva prijata.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 5 · 12 hod.

Sadhu Robo

Sadhu Robo kto má na to patent? Nie kremeľ? aby ste náhodou neporušili výrobné patenty. Na to sú úrady dosť citlivé.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 12 hod.

Lenka Kopsová

Lenka Kopsová Nezajima, uz jsem to zadala do vyroby a snad to nikdo nenahlasi. Napisu putinovi, ma me rad

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 4 · 12 hod.

Zobraziť ďalšie reakcie

Sergej Chelemendik

Odpovedať…

Vybrať súbor

Mária Kubánková

Mária Kubánková Pekné a aj ja to chcem (heart) (heart) (heart)

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 12 hod.

Lenka Kopsová

Lenka Kopsová Zitra

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 2 · 12 hod.

Marie Kedlova

Marie Kedlova Já také

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 2 · 12 hod.

Даниил Зукал

Даниил Зукал Ja nosim toto každý deň a som na to patrične hrdý

Fotka Даниил Зукал.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 4 · 12 hod.

Eilatan Ávoktok

Eilatan Ávoktok Parádní nášivka. moc by se mi líbila…. (smile)

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 12 hod.

Darina Darinka Caplleman

Darina Darinka Caplleman Sty like!

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 12 hod.

Joseph Konrad

Joseph Konrad … Slovaci a Cesi by mali dopredu urobit zbierku penazi na financovanie buduceho Ceskoslovenskeho Armadneho Zboru v Rusku a nie vzdy nechavat vsetko len na Rusov …

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 7 · 11 hod.

Horace Badman HogoFogo

Horace Badman HogoFogo Dodal bych „placený“.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 11 hod.

Libuše Čmuchařová

Libuše Čmuchařová kde se to prodává??? koupím v malém i velkém…tu velkou dám na barák…

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 6 · 11 hod.

Libuše Čmuchařová

Libuše Čmuchařová https://www.youtube.com/watch?v=KtX-V4OE50Y

Goran Bregovic Kalashnikov

an older video of goran performing kalashnikov

YOUTUBE.COM

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · Odstrániť ukážku · 1 · 11 hod.

Sergej Chelemendik

Odpovedať…

Vybrať súbor

Darina Darinka Caplleman

Darina Darinka Caplleman

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 5 · 11 hod.

Jana Lara Černová

Jana Lara Černová mali by sme to nafasovat a nosit na kabate..

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 2 · 6 hod.

Helena von Farkas

Helena von Farkas mám

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 2 · 6 hod.

Jozef Halaj

Jozef Halaj Ja by som chcel tiež.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 3 · 6 hod.

Daniel Grac

Daniel Grac kde sa to da kupit?

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 4 hod.

Николай Николаевич Василий

Николай Николаевич Василий Aj ja chcem!

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 2 · 4 hod.

Helena von Farkas

Helena von Farkas MÁM NA UVODNÍ FOTCE STÁHNĚTE A NASTAVTE

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 3 hod.

Jan Lee

Jan Lee Kupujem:)

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 3 hod.

Stefan Stankovic

Stefan Stankovic Bratia sestry kde to zoženiem ?

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 3 hod.

Miroslav Cvancinger

Miroslav Cvancinger ja nechcem mať len nášivku, ja chcem byť agent (smile)

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 2 · 3 hod.

Франтишек Арваи

Франтишек Арваи To si beriem Sergej ako fotku…urááá

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · Pred 1 hodinou

Matej Slavaryan Harkonnen

Matej Slavaryan Harkonnen Dám si to na bomberu… (grin) A pred Smatanom sa v tom budem promenádovať…

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · Pred 1 hodinou

Martin Guto

Martin Guto Prosím 2 kusy…

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · Pred 1 hodinou

Frantisek Meciar

Frantisek Meciar Prosim 4 kusy

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 58 min.

Aurel Janscak

Aurel Janscak štyri kusy prosím

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 29 min.

Ciernik Miso

Ciernik Miso Kúpim! Aj spony/odznaky FSB, či ruskej vesmírnej agentúry.

Už sa mi to nepáči · Odpovedať · 1 · 6 min.

Sergej Chelemendik

Sergej Chelemendik live – priamy prenos na FB – o čom sa dohodli Putin a Obama

20.04.2016

SERGEJ CHELEMENDIK LIVE – PRIAMY PRENOS NA FB – O COM SA DOHODLI PUTIN A OBAMA \ https://www.facebook.com/100001367588429/videos/993935253995385/?pnref=story

Irina Alksnis: posledná šanca zakrútiť Rusku krkom – CHELEMENDIK. SK

07.04.2016

Irina Alksnis: posledná šanca zakrútiť Rusku krkom 7.4.2016 Udalosti posledných dní ma nútia si položiť otázku: čo sa to vôbec deje?! А najvyššia – prezidentská – úroveň udalostí nenecháva pochybnosti, že sa čosi skutočne deje. Oznámené Kremľom uverejnenie kompromitujúcich materiálov na Putina, podriadenie priamo prezidentovi Štátneho archívu [...]

CHELEMENDIK. SK – Le Monde: Západ i východ Evropy se rozchází v pohledu na ruskou hrozbu

07.04.2016

Le Monde: Západ i východ Evropy se rozchází v pohledu na ruskou hrozbu 2016-04-07 (00:58) 6.4.2016 Podle informací Stockholmského institutu výzkumu problémů světa (SIPRI) vyrostl celkový obranný rozpočet Evropy za poslední rok o 1,7%, přestože se do té doby každým rokem snižoval, píše Le Monde. Mezi Evropany zatím vznikl rozkol: jestliže západ kontinentu pokračoval v [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

chelemendik

bezplatne pravdive proroctva a vizie

Štatistiky blogu

Počet článkov: 32
Celková čítanosť: 152116x
Priemerná čítanosť článkov: 4754x

Autor blogu

Kategórie